دولياتمقالات

شواهدی محکم: ایالات متحده ی امریکا منشا  ویروس کرونا!

إعــــــلان
إحجز إعلانك الآن 70135365

شواهدی محکم: ایالات متحده ی امریکا منشا  ویروس کرونا!

 

ویراستار: اساما قادری

مترجم: د.فراهانی

 

احتمالاً روزی نمی گذرد كه در آن مقاله ها یا تحقیقات متناقضی راجع به  منشا “ویروسدهه اخیر” نخوانده باشیم. این دسته از مقالات توسط مشهورترین رسانه های جهان منتشر شده اند، که بیشتر آنها وابسته به ایالات متحده آمریکا هستند.

روند شیوعبیماری کووید-19 در چین از قبل رو به کاهش است،آنهم درحالی که این بیماریبه سرعت و بطور وسیع  در سراسر جهان گسترش می یابد . با توجه به قابلیت های فوق العاده ، چین توانست شیوع ویروس را کنترل کند. از طرف دیگر ، تمام دنیا مشغول یافتن وسایل و تکنیک هایی برای مهار آن هستند. در حقیقت ، اکثر آزمایشگاه ها و شرکت های داروسازی برجسته ی جهان در تلاش هستند تا براساس بررسی نتایج و تحقیقات مراکز مختلف از جمله بیانیه های سیاسی ایالات متحده ، انگلیس ، فرانسه ، چین و روسیه برای یافتن منبع این ویروس راهی پیدا کنند ، آنهم در حالی که هر کشور دیگری را متهم به منشا ویروسنشان میدهد. 

 

آنچه این تضاد را در ذهن به وجود می آورد این است که ایالات متحده ورود اتباع خارجی و چینی هایی که در 14 روز گذشته به ایالات متحده از 2 فوریه به چین سفر کرده اند را ممنوع کرده است تا از گسترش ویروس در مقیاس وسیع جلوگیری کند. گزارش شده است که شیوع ویروس در ایالات متحده از زمان خاموش شدن آزمایشگاه سلاح بیولوژیکی  فورت دیتریک به دلیل عدم موفقیت و ناتوانی در کنترل فولیکول ویروس ها و بیماری ها آغاز شده است. با این حال ، تمام داده های مربوط به این آزمایشگاه از اینترنت پنهان و حذف شدند.و با این وجود ، داده های حذف شدهوجود بیماران مبتلابه کروناویروسی که شخصاً ازکشور چین نبوده اند یا با هر کسی که از آنجا آمده بود در تماسنبوده اند را تأیید می کند.

 

در مورد تحقیقات علمی که تاکنون بر روی ویروس کرونای جدید انجام شده است ، محققان تأیید می کنند که ویروس در آزمایشگاه ساخته نشده است. مطالعه ای که توسط مجله علمی معتبر نیچر(Nature)که در سال 1869 تأسیس شده است ، نشان می دهد کروناویروس جدید هفتمین نسل از کروناویروسی است که انسان را آلوده می کند. برخی از شناخته شده ترین نسل این ویروس ها سندروم تنفسی حاد (سارس) در سال 2003 و سندروم تنفسی خاورمیانه( مرس) در سال 2012 گزارش شده اند.

تعدادی از محققان در زمینه بیماریهای باکتریایی ، اپیدمی و ایمونولوژی دانشگاههای آمریکایی ، انگلیس و استرالیا این مطالعه را انجام دادند که بعداً در 17 مارس 2020 منتشر شد.

در بیانیه ای که در 19 فوریه توسط مجله پزشکی  “لانست” ،که در سال 1823 تأسیس شده است منتشر شد ، گروهی از دانشمندان بهداشت عمومی نسبت به انتشار چنین اطلاعات نادرست هشدار دادند. در این بیانیه آمده است: “ما نظریه جدید مدعی بر آنکه کرونا ویروس جدید منشأ طبیعی ندارد ، به شدت محکوم می کنیم.

برخی ایالات متحده آمریکا را بعنوان اولین کشوری که کروناویروس در آن پدید آمده متهم می کنند در حالی که چین اولین کشوری است که آن راآنرا در بین مردمکشف کرد. مطالعات دیگر حاکی از آن است که ایالات متحده تحت دستورات سیاسی و امنیتی نسل های جدید کروناویروس را تجدید کرده ، توسعه داده و از آن استفاده کرده است.

تصادفی نیست که بسیاری از سناریو های جهانی تأکید می کنند که چین منبع ویروس است. برخی سناریوها آن را سلاحی بیولوژیکی می دانند که از آزمایشگاه های چینی فرار کرده اند ، در حالی که برخی دیگر ادعا می کنند که منبع آن غذای چینی است. آخرین سناریو ساختگی این بود که ناشی از قرار گرفتن در معرض گاز سارین است و رئیس جمهورآمریکا دونالد ترامپ را مجبور به متهم کردن چین به منبع ویروس و نامیدن آن به ویروس چینی، سپس حمله به سازمان بهداشت جهانی کرد.

ترویجغذاهای دریایی در بازار ووهان آسان بود تا منبع اصلی ویروس باشد. اما همزمان وقتی ایالات متحده آمریکا در جلسه ی چهار شنبه هفته ی گذشته ی کمیته مجلس (سی دی سی ) آنچه رابرت ردفیلد ، مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها گزارش کرد را مورد تصدیق قرار داد.او فاش کرد آمریکایی هایی که گفته شده بود در اثر آنفولانزا درگذشتند ، در واقع به ویروس کرونا آلوده بوده اند.

رویکردها و پیگیری های انجام شده نشان می دهد که محققان چینی به نتایج جدیدی رسیده اند که تأیید می کند شیوع  ویروس در خارج از بازار ، بویژه از ابتدای دسامبر سال 2019 بوده است. تا آنجا کهسخنگوی وزارت خارجه ی چین ژاو لی جین در توییت خود گفت: “چه زمانی این بیماری در ایالات متحده ظاهر شد؟ چند نفر آلوده بودند؟ اسم بیمارستان ها چیست؟ شاید ارتش آمریکا این بیماری همه گیر را به ووهان رسانده باشد. شفاف باشید! اطلاعات خود را فاش کنید! ایالات متحده توضیحی را به ما مدیون است.

بر این اساس علاوه بر سایر واقعیت ها ، محققان نتیجه گرفتند که ویروس از منابع مختلف به بازار غذاهای دریایی منتقل می شود. پس از آن ، به دلیل معاملات سنگین موجود در بازار بین بازرگانان و مشتریان و از بازار به کل شهر ووهان ، گسترش گسترده ای پیدا کرد.

مشاور ارشد مرکز مطالعات و توسعه خاورمیانه آقای وائل یاسین همچنین تأیید کرد که همه حقایق و شواهد تأیید می کنند که شیوع ویروس در پایان بازی های جهانی نظامی در ووهان در اکتبر سال 2019 در چین آغاز شده است. نشانه هایی از این که ممکن است اولین بیمار کروناویروس از شخص خارجی آلوده که قبلاً برای شرکت در بازی های نظامی به چین آمده بود مبتلا شده باشد وجود دارد. نکته جالب در بازی های امسال این بود که تیم آمریکایی مدتی قبل مدال های مهم را کسب نکردند و این سؤال را ایجاد می کند که آیا وضعیت سلامتی شرکت کنندگان مشکل بوده یا نه. با نگاهی دقیقتر ، یکی از شرکت کنندگان ، افسر آمریکایی مائاته بناسی ، که وضعیت سلامت خوبی نداشت و در فاصله 2 کیلومتری از پایان مسابقه برزمین افتاد ، گفت: “گرچه من بیمار و بسیار خسته بودم ، اما من اصرار داشتم که بیایم به چین و شرکت کنم در بازی ها. ” بعداً در رسانه ها گفته شد كه مائاته به این ویروس آلوده شده بود ، اما او فقط بیماری خود را به عنوان آنفولانزا ثبت كرده بود. ایالات متحده صحت این اطلاعات یا سرنوشت افسر را تأیید نکرد.

 

https://www.bitchute.com/video/TooagGcityeW/

https://www.riauonline.co.id/internasional/read/2020/03/26/maatje-benassi-tentara-amerika-diduga-menjadi-manusia-pertama-terinfeksi-covud-19

 

“ما حق داریم بپرسیم ، آیا اول او مبتلا نبود که ابتدا عفونت را به اطرافیان خود منتقل کرد، سپس به اولین بیمار یا چند بیمار در چین؟”پرسش یاسین.

علاوه بر رویکرد ارائه شده توسط یاسین ،سایر دانشمندان غیر چینی در تلویزیون ژاپن  (آساهی)با انتشار گزارشی تأیید کردند که کشف این ویروس زودتر از آنچه پیش بینی شده رخ داده است ، جایی که در سپتامبر 2019 ، برخی از اتباع ژاپنی پس از بازگشت از هاوایی ،باوجود اینکه آنها در یک زمان قبلی به چین نرفته بودند. همچنین این حادثه 2 ماه زودتر از شیوع ویروس در چین رخ داده است ، که ثابت می کند موارد جدید کرونا ویروس احتمالاً قبلاً در آمریکا در میان مرگ و میر آنفلوانزا وجود داشته است. ایالات متحده آمریکا طی تحقیقات اخیر کنگره ، این اطلاعات را رسماً تأیید و همچنین احتمال این فرضیه را نیز تأیید کرده است.

 

https://youtu.be/Y_dU2RCqWs4

 

این اذعان اخیراً بحث گسترده ای را در رسانه های اجتماعی در مورد اینکه آیا این ویروس از طریق یکی از شرکت کنندگان آلوده در بازی های جهانی نظامی که در ووهان برگزار شد ، از طریق خارج از کشور به چین منتقل شد یا خیر ، برانگیخته است که در آن 109 کشور از جمله ایالات متحده شرکت کرده بودند. در نتیجه ، ایالات متحده هنگامی که رئیس جمهور دونالد ترامپ با بیان این اسم با هدف پنهان کردن حقیقت صحبت کرد ، ویروس را با نام “ویروس چینی” عنوان کرد. علاوه بر این ، CIA با تهمت زدن  و معرفی آن به عنوان کشوری توسعه نیافته با غذاهای منزجر کننده و عادت های بد ، اقدام به ایجاد کمپین های گسترده ای کرد که هدف آن چین بوده است و این امر باعث می شود که آن را به چشم ویروس ها و بیماری ها در نگاه سایر جوامع تبدیل کند.

https://gnews.org/123001/

 

یاسین گرایش به حمایت از همان فرضیه های ارائه شده توسط یک ویروس شناس تایوانی دارد که ایده خود را بر اساس معادله ای مبتنی بر این استدلال می کند: کشوری که ویروس از آن سرچشمه گرفته ، کشوری است که بیشترین ویروس را دارد و این به این دلیل است که ویروس نمی تواند به دنیا بیاید. به خودی خود بدون پایه ، ویروس ها شبیه خانواده ها هستند.

کووید_19 شامل 5 گروه است:

1 .گروه A

2 .گروه B؛ یک گروه C را تشکیل می دهد

3 .گروه C؛ دو گروه D&E تشکیل می دهد

4 .گروه D

5 .گروه E

 

پس از تجزیه و تحلیل موارد آلوده در چین ،در می یابیم که همه موارد متعلق به گروه  Cبودند .در حالی که همه ی موارد مشاهده شده در ایالات متحده ی آمریکا به هر 5 گروه و شاخه های آنها تعلق دارند.بنابراین ،از آنجا که تمام موارد یافت شده در چین از شاخه های 3 و 4  بوده به این معناست که آنها فقط پسر و نوه هستند ،نه پدربزرگ.بنابراین بدیهی است که ویروس از خارج از کشور به چین منتقل شده است و منشا آن در چین نیست.

در همین راستا ، این فرضیه مبنی بر اینکه ژنهای ویروس در چین متفاوت از آن است که در کشورهای دیگر یافت می شود ، تأیید شد. پس از رمزگشایی ژنهای  کروناویروس جدیدکه در ایران و ایتالیا پخش می شد ، مشخص شد که آنها متفاوت از چین هستند.

همه آنچه رخ داده پس از آن است که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها( سی دی سی) به علت شکست و ناتوانی در کنترل فولیکول های ویروس ها و بیماری ها ، تعطیلی آزمایشگاه جنگ زیستی در فورت دتریک را اعلام کرد. براساس مقاله منتشر شده توسط نیویورک تایمز ، در تاریخ پنجم اوت گذشته ، تحت عنوان “توقف تحقیقات کشنده باکتری ها در آزمایشگاه ارتش به دلیل نگرانی های ایمنی” ، عنوان شده است  “نگرانی های ایمنی باعث شده است که دولت تحقیقات را متوقف کند”.در آن زمان ،موسسه تحقیقات پزشکی ارتش درباره ی بیماری های عفونی مانند ویروس ابولا تحقیق می کرد ،که همزمان اعلام کرد احتمالا خاموش شدن این کار برای ماه ها ادامه خواهد داشت.با این حال تایید شد که “هیچ گونه تهدیدی برای سلامت عمومی ، کارمندان و نشت مواد خطرناک به خارج از آزمایشگاه وجود ندارد.” در بیانیه ای سی دی سی اعلام کرد آزمایشگاه تعدیل شد زیرا “یک دستگاه تصفیه برای آبهای هدر رفته از آزمایشگاه خود را نداشت.” و در ادامه سی دی سی هیچ اطلاعات دیگری مربوط به این تصمیم را “به دلایل امنیتی ” منتشر نکرد.

https://www.nytimes.com/2019/08/05/health/germs-fort-detrick-biohazard.html

 

همچنین دانشمند تایوانی  گزارش داد که وی و همکار ژاپنی اش موارد مبتلا در ژاپن را به دقت مورد بررسی قرار

 داده اند و به این نتیجه رسیده اند که کروناویروسجدید پس از مدتی شروع به گسترش در آمریکا کرده است و چون علائم آن مانند علائم سایر بیماری ها است باعث شد برای آمریکایی هاپنهان کردن حقیقت آسان تر باشد.

 

یاسین افزود: ایالات متحده از 15 ژانویه نسبت به ویروس هشدار داده است و ورود اتباع چینی را در تاریخ 2 فوریه یعنی از2 ماه پیش ممنوع اعلام کرده است. آمریكا همچنین ورود هر شخصی كه طی 14 روز گذشته به چین سفر كرده را ممنوع كرده است . بنابراین چگونه ویروس در چنین طیف گسترده ای در ایالات متحده گسترش یافت؟ خیلی ساده است ، این مسئلهتأیید می کند که ویروس از مدت ها قبل در ایالات متحده بوده است.

حال چندین سؤال پیش می آید. به عنوان مثال ، براساس گزارشی که اخیراً در ایالات متحده آمریکا منتشر شده ، چرا ایالات متحده مانع از انتشار و اظهارنظر درباره مطالعات مربوط به این ویروس از نیمه ژانویه شد؟

و چرا تا پایان فوریه ، صحبت در مورد ویروس بدون اجازه قبلی در ایالات متحده ممنوع بود؟

و چرا مراکز کنترل اپیدمی در ایالات متحده از انتشار نتایج آزمایش موارد آلوده از 2 مارس خودداریکرده اند؟

ما مطمئناً نمی توانیم صحت این تحقیق را تأیید کنیم زیرا ایالات متحده با شفافیت کار نمی کند ، یا پاسخی برای تمام سؤالات مطرح شده نمی دهد. و هنوز آمار واقعی مرگ و میر ناشی از ویروس جدید را نیز مشخص نکرده است ، واطلاعات آن موارد را به منظور آنفولانزا ثبت کرده است. در حقیقت ، یک واقعیت علمی دقیق برای منبع ویروس هنوز در بین نیست  و با گسترده شدن ویروس در جهان ، افشای حقایق منوط به همکاری و پاسخ دولت ها برای اطلاع رسانی به مردم در سراسر جهان با شفافیت بیشتر است. 

 

إعــــــلان Simplify card | Digital Business Cards

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى